2009-01-05

Sömnproblemen fortsätter.

Hur ska jag kunna koppla av när jag går runt med en hel bok i huvudet? Inget går som jag vill och kvar står jag där som ett stort frågetecken och inte har en aning om vad jag gjort för fel. Jag är så nära på att ge upp allt det jag egentligen vill ha, det börjar kännas meningslöst...

Nu har all snö kommit, när jag inte ens vill ha den! Julen och nyår är ÄNTLIGEN slut.. Så överskattat och man har såna förväntningar, slutar alltid med en besvikelse. Vilket de gjorde det här året också som alla andra, jag kunde likagärna jobbat! Anyways, jag har blivit latare än nånsin. Orkar inte ens ta mig utanför dörrn längre, det är sååååå kallt!! Funderar på att hoppa på skolan igen, kommer ju ingenstans med jobbsökandet. Eller blir det göteborg? Don't know yet. Återstår att se!

Inga kommentarer: