2009-01-14

Märker att det är jag som har överreagerat på allting, det är inte så illa som jag först trodde. Det är faktiskt långt ifrån ! Känslorna som spelar ett spratt med en i brist på annat, vilket hänt många gånger tidigare. Men sömnproblemen fortsätter! Legat här i mer än en timma och bara vridigt och vändigt mig i hopp om att somna. Men nej jag är fortfarande vaken, klarvaken tyvärr.. Imorgon ska jag förbi skolan och försöka övertala dem om att riva räkningen, vilket inte lär gå?! Jag funderar starkt på att börja plugga igen, men för att komma igång med det bör jag börja direkt och jag tror inte jag får komma tillbaka förens efter sommarn och då lär inte samma känsla finnas kvar. Får nog springa o leta efter syon imorgon också för ett snack med henne. Efter det blir det att åka förbi pappa och hjälpa till med packningen, sen får det bli en riktigt lång promenad! Jag känner mig tjock nu som mosat i mig en chokladkaka, jag som varit så duktig :( .. Pratade med Issa tidigare, nu fan ska vi börja träna! Och nu ska jag hålla det också, varit ett jävla massa snack om det i säkert ett år nu men har aldrig blivit av. Nu kör vi tjejer !

Inga kommentarer: