2009-01-17

En helvetes fredag !

Gårdagen började faktiskt bra. Vaknade runt halv 1. Vid halv 2 var jag hemma hos oscar nervös som sjutton och skulle tatuera mig. Var så nervös att magen vände sig ut och in så jag höll på att svimma, men det gick över. Som jag sa så gjorde det inte alls ont som jag hade räknat med. Efter det drog jag hem och slappa i väntan på jobb. Vid 9 började jag bli vrålhungrig, men hann inte äta något eftersom jag var tvungen och åka vid halv 10. Kom till jobbet och mitt framför mig sitter ALLA och äter. Och det var inget folk där på hela kvällen utan bara personalen som satt och drack. Det blev tillochmed tjafs med ägaren där, eftersom han kalla mig lögnare men jag gjorde ingenting fel. Jag blev så aaarg ! Iallafall, alla som jobbade bestämde för att dra till harrys och festa istället och dom i baren och jag fick stanna kvar, ifall folk skulle dyka upp. Så dålig stil ! Inget folk dök upp så tillslut sa barsnubben att jag fick stänga o gå hem. Äntligen tänkte jag ! Den där äckliga dj hade raggat på mig hela kvällen så jag nästan sprang därifrån för att slippa han. Det fanns nästan tid för mig o ta sista spårvagn hem men blev så hungrig så jag gick och åt istället och sen vidare till sis. Jag hade lätt kunnat få sush hem, men gårdagen bevisade lite vart man hade folk som man trodde stod lite närmare än så. Men det var bara bra, för det gjorde allting så mycket lättare. Nu e de lördag och jag vill ut o festa men de finns inte ett skit att göra!

Inga kommentarer: