2009-01-15

Hejdå Norrköping !

Emmanuel skrev till mig häromdagen - Vi skulle bott tillsammans nuu !!! Och vet ni vad, det lilla fick mig inse hur mycket jag egentligen vill flytta! Jag är faktiskt riktigt trött på norrköping och allt som de inehåller. Och är nu redo för något nytt! Jag tvekade tidigare på att flytta pga vissa saker, men känner nu att de inte är värt att stanna här pga någon annan. Det här är något jag vill göra , för mig och mitt liv. Jag kommer ingenstans genom att stanna här, det är dags att klippa banden. Norrköping finns kvar ifall jag ångrar mig. Jag vetinte riktigt när det blir att jag flyttar, jubert sa att han har fixat jobb åt mig. Så får hoppas på det bästa. Schemat för februari är redan gjort så än så länge kommer jag inte iväg. Jag hade tänkt att prata med cherry i göteborg och kolla ifall dem behöver folk där nere, för jag älskar ju faktiskt mitt jobb så det skulle ju vara svinbra om jag kunde fortsätta där borta. Men det finns fortfarande saker som får mig tveka, men jag ska inte låta det hindra mig. Jag är redo för det här.

Inga kommentarer: