2008-12-28

No more drama

" Life's too short to make trouble out of small things "
Jag vet själv hur duktig jag kan vara på att övereagera när det gäller vissa saker, men varför blir det så ? Varför låter man sig brusas upp av såna löjliga småsaker, varför lägger man sin energi på ett litet tjafs när man istället kan göra nytta av den tid ? Norrköpings folket är ju känt för att va stora i munnen, men varför följer man strömmen ? Jag har faktiskt fått nog av alla små fjortistjafs, alla falska människor och allt onödigt drama. Jag tror de flesta håller med mig, men det är så få människor som gör något åt saken! De flesta sitter och säger "jag är trött på allt drama det är inget för mig ", men senare samma dag sitter dom där och skvallrar och snackar skit. Det är ju just det som startar allt jävla drama. Har istället bestämt mig att sluta bry mig om de löjliga saker som kommer ut ur allas munnar och fokusera mig på mitt egna, andras liv intresserar mig inte för fem öre längre. Låter ni de leva deras liv och istället bara lever ert egna så skulle allt vara såååå mycket bättre!

Inga kommentarer: